براي دريافت کارت بازرگاني در اولين مرحله بايد درخواست خود را طبق مراحل زير ثبت کنيد.



  1. ثبت اطلاعات فردي

  2. چاپ فرم هاي الکترونيکي مربوطه ، مراجعه به سازمان و اخذ گواهي هاي مورد نياز

  3. تکميل اطلاعات پرونده  ، اسکن از تصوير مدارک و بارگذاري فايل هاي مربوطه

  4. حال پس از ثبت درخواست و تاييد نهايي، پرونده به صورت الکترونيکي براي اتاق مربوطه ارسال مي گردد.


در مرحله بعدي بررسي پرونده به صورت غير حضوري انجام خواهد شد. درصورت ناقص بودن پرونده، از طريق پيامک و پست الکترونيکي به اشخاص اطلاع داده مي شود تا با مراجعه مجدد، اطلاعات و مدارک را تکميل کنند. درصورت کامل بودن پرونده، از طريق پيامک و پست الکترونيکي به اشخاص اطلاع داده مي شود تا با در دست داشتن اصل مدارک، جهت تکميل ثبت نام به اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي يا اتاق تعاون مربوطه مراجعه نمايند.


بايد توجه داشت تا زماني که کارت تحويل داده نشده است اشخاص مي توانند با مراجعه مجدد از آخرين وضعيت درخواست خود در اتاق بازرگاني، اتاق تعاون، سازمان صنعت معدن و تجارت مربوطه مطلع شوند.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : اتاق ,مراجعه ,الکترونيکي ,مربوطه ,درخواست ,اشخاص ,اطلاع داده ,اتاق بازرگاني، ,اشخاص اطلاع ,طريق پيامک ,بودن پرونده،
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دلنوشته ها فالور ارزان وبلاگ معرفی کتاب گالری عکس کانون نخبگان ایران جامع ترین وبگاه تخصصی اخبار استانی مبلمان اداری آریاکو فروشگاه آنلاین کشاورزی بذرشاپ فروش ویژه کاشی و سرامیک اهواز okmode